21 Januari 2009 - Ont!

Va ute och gick en runda innan. När jag kom hem hade Ozzy tuggat sönder posten. Hundjävel... Åhhh.. Har sådan jävla mensvärk också så jag kan dö. Kan knappt ta upp stackars Leo. Nog dags att söka hjälp om det igen. Kommer inte Fredrik hem direkt efter jobbet idag jag blir jag arg. Har så satans ont. går inte att beskriva. Ännu har jag inte kräkts av smärtan. Men det kommer väl det med. Sådan här mensvärk har jag inte haft på typ 1½ år. Känns som om jag har feber också. Blää. Jag orkar inte.

Leo har precis ätit. Och ligger nu jämte mig i soffan och myser. Ska ta honom nu och gå in och lägga mig i sängen. Jag ska sätta på värmedynan och lägga mig på. Sen ska vi sova.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0