12 Januari 2009

Godmorgon!

Uppstigning klockan 06:15 idag. Då ville min lilla son ha välling. Och nu sitter han här på golvet och leker med sina bilar. Så gullig är han.

Igår va vi hos mamma. Trevligt som vanligt. Kenny & Cilla är för söta. Jag & Fredrik tog dom(och Leo) och gick till lekplatsen. Det va väldigt roligt att vara där. Efter en stund gick vi hem för mamma skulle laga mat så jag hjälpte henne med det. Vi åkte vid halv sex kanske. In till citygross och handla blöjor och mat till Leo. Och en massa frukt till oss. Har blivit riktigt fruktgalen. Gott! Vi tittade på film och vid 21:00 tittade vi på trollkarelns hemligheter(tror jag det heter) på femman. Sen va det läggdags. Jag somnade nästan direkt! Skit trött sen kvällen innan.

Idag blir det att ut och gå en runda. Det blåser rätt mycket. Men ut och gå det ska vi. Ska även diska lite. Ikväll ska jag tvätta:( Tråkigt men ett måste. Ska även försöka hinna med att baka bullar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0