Lösen

Ja nu är det då lösen på bloggen. Känner mig mycket friare nu när jag vet vilka som har lösen. Hoppas verkligen inte dom ger det vidare bara.. Men det tror jag inte någon av er gör =)

Maten blev faktiskt god. Och efter maten tittade jag på unga mödrar och sen diskade jag. Fredrik står och gör negerbollar.. Gott =) Jag som skulle sluta med sådant =) Men men..

Har även blivit lite ändrade planer. Meningen va att jag skulle åka till IKEA med Fredrik i helgen. Men nu ska jag åka med Anno på fredag =) Fredrik tycker nog det bara är skönt att slippa gå på IKEA. Måste även försöka hitta en födelsedagspresent till min kära mamma som fyller år imorgon.. Frågan är bara vad?

Anno skulle vi ta lite vin på fredag? Kan ju fråga grabbarna grus om dom vill va med.

Nej nu ska jag ta och sätta på Leo nattkläder sen ska han få sin välling och sen sova =)

Skriver nog inte mer inatt så nattit natii mina få läsare =)

Kommentarer
Postat av: Anno

Hej!Klart att vi ska dricka lite :) Vi har ju inte druckit tillsammans på jätte länge!:)

Ses på fredag:)

Puss

2009-02-18 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0