5 Februari 2009 - Äntligen

Leo somnade för en halvtimme sedan.. Äntligen säger jag bara. Ska snart ställa mig och baka lite scones. Igen! Jag sa till Fredrik att jag hade ätit det till frukost. Då frågade han om jag inte kunde baka det tills han kommer hem från jobbet. Och visst kan jag det.. Han brukar ju ställa upp för mig.

Jag bestämde precis att jag ska ta en flaska vin till melodifestivalen. Är ju bara så gott. Någon som vill göra mig sällskap? Maja kanske? Ska fråga henne. Ann-Sofie? Aja får väl skicka runt lite mess och se om jag kan ragga upp några vänner.. =)

Nähe nu ska jag ut och ta ett bloss. Dumma mig som börjat röka igen! Fast röker bara när jag verkligen behöver! Och självklart går jag ut på balkongen och jag sätter på barnvakten så hör jag om Leo vaknar. Så nu är det ingen som behöver kommentera att jag är en dåliga mamma. Jag hör ju som sagt honom i barnvakten..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0