3 Februari 2009

Inatt hämtade jag Leo vid klockan tre för då skulle han inte sova i sin säng mer. Så då fick han sova mellan mig och Fredrik. Han vaknade vid fem och då gick Fredrik upp med honom så jag fick ligga kvar en stund. Vid tjugo över sex steg jag upp och lekte med Leo. Vi tittade på Rorri racerbil och sen gick vi och la oss. Steg upp igen vid halv nio. Så åt vi frukost =)

Just nu ligger Leo under bordet och leker med sin bil. Vet inte om han har magsjuka eller vad det är. Igår kräktes han rätt mycket, det brukar ju inte han göra. Och idag är han jätte dålig i magen. Vi får väl se.

Om en timme ungefär ska jag väl försöka ta mig ut en runda. Sen när vi kommer in igen ska vi baka lite bröd. Vid kvart i åtta ikväll ska Ozzy vara inne på djursjukhuset. Men vi följer nog inte med. För om Leo har magsjuka är det ju inte så bra att han träffar massa andra. Vi ska även städa lite i eftermiddag. Och laga mat =) Mycket på schemat som vanligt.

15 dagar kvar till min kära mamma fyller år. Vi får väl försöka hitta på något roligt till henne. Nästa år fyller hon ju 40 då ska hon få något jätte fint. Vi vet redan vad vi ska ge henne =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0