22 Februari 2009

Jaha i torsdags åkte jag till Vislanda, Va med Wictoria och Sabina. Dom är så roliga!

På fredagen blev det att åka till ikea med Anno. Handlade en massa saker. Anno handlade även en bokhylla, skohylla och ett vitrinskåp. Va inte det lättaste att få upp i hennes lägenhet. Bokhyllan va heller inte det lättaste att få ihop. Men det gick =) Satte också ihop skohyllan. Sen hem till mamma som va barnvakt åt Leo under tiden vi skruvade ihop möblerna. Vi9 åt lite tårta och snackade lite sen stack vi till Putte och Jessica. Satt där ett tag och pratade sen åkte vi hem. Här drack vi lite vin och öl. Anno blev fullast =)=)=)

Igår va vi i Omersberga. Sara och Adam va också där. Så vi va ute och gick en lång runda. Sen på kvällen blev det god mat och melodifestivalen.

Idag har vi varit och fiskat. Synd bara att det regnade så in i helvete så vi åkte hem vid halv tolv för då frös jag som en gris. När vi åkte hade dom fått upp 15 gäddor. Inte dåligt! Sen satt vi i Omersberga en bra stund kom hem för typ 45 minuter sedan.

Nu ska det bli en dusch för luktar brandrök.

Imorgon händer inget speciellt. Ska ringa lite samtal. Du kommer ångra dig. Ja just du!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjo vännen, måste bara säga att jag håller med dig precis om det du skrev till nicole i hennes blogg... Det va jag som skrev att Barn inte ska ha barn....

Hon tror inte folk kommer anmäla henne... vänta bara...:)

2009-02-22 @ 20:03:04
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0