10 Februari 2009 - Sova

Jag va ute och gick en lång runda innan. Duktig jag är=)

Vi har tittat på "ett öga rött" och "jönssonligan" Ett öga rött kunde jag knappt se. Blev bara förbannad när jag tittade på den.. Tänke inte sägsa här varför då kommer man bara få en massa kommentarer.

Sen satt jag och läste lite bloggar nu.. Blir bara så jävla arg. Kan inte folk prata om något annat? Lägg dig inte i din lilla snokande fjortis. Jag hatar dig! Har alltid sagt det att du är falsk. Dom gånger vi har varit ovänner har jag alltid börjat prata med dig igen. Men nu får det fan vara nog. Du är så jävla dum. Tror du inte jag läser dina kompisars bloggar? Tror du inte jag får höra vad du säger om mig? Tycker du ska knipa din stora käft in jag hjälper dig med det!

Usch.. Det är så dumt med mig för när jag ser sådant så tänder jag till direkt. Men jag ska fan inte ta massa skit bakom ryggen.

Nu ska jag sova. Och imorgon ska jag kontakta den här personen. Försök inte komma undan säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

vem handlar detta om :O ?

2009-02-10 @ 22:36:16
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0