24 Augusti 2009

Fy vad jag är trött idag!! Blää!!!

I lördags va vi ute hos morfar i grimslöv. Vi åkte vid fem tiden. Då åkte vi till Kalvsvik och hämtade Partik hos Ronny. Åkte in till stan och åt pizza. Sen ut till Patrik i Stenslanda och tittade på film och sen in till stan en runda och sen hem. Va hemma vid halv elva gick och la oss nästan direkt.

Igår steg jag upp tjugo över åtta. Fick sova lite längre i alla fall. Vi åkte ut till Ormesberga och va där ute. Leo åkte traktor och gräsklippare med Fredrik. Det älskar han =) Eller jag båda två =) Vid lite över tre åkte vi in till stan. Åkte till skopunkten och handlade 3 par skot till Leo i storlek 23. Dom han ha nu i 22 är precis så man får på. Sen åkte vi till citygross och handlade en massa saker som behövdes hem.
När vi kom hem gjorde jag lasange. Blev väldigt gott. Ronny kom och åt med oss och tittade på film. Jag märkte en massa saker som Leo ska ha på dagis. Skor, stövlar, regnkläder, fodrade regnkläder, jackor, överdragsbyxor, mössor ja allt!

Idag vaknade Leo vid kvart över sex. Han steg upp med Fredrik och jag steg upp vid tjugo i sju. Vid halv nio åt vi lite mackor och sen la jag Leo som somnade vid nio och sover fortfarande =)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Ska gå en runda sen. Och så ska jag handla storpack välling på ica. Den är billigare här än inne i stan!

I veckan ska jag även börja med den nya dieten. Och då börjar även hårdträningen. Visst på nästan 3 veckor med mtv pilates och långa raska promenader och inte äta en massa onyttigt hela tiden så har jag tappat ca 2 kg. Men det går för sakta. Med den nya dieten kan man tappa 5-15 kg på 2 veckor.

Nu vaknade Leo så nu ska jag ta honom. Skriver mer om dieten och hur det går när jag börjat med den!

Kommentarer
Postat av: tessan

Det är inte en bra diet om man går ner så pass mycket på kort tid. Bästa är att gå ner långsamt.

2009-08-24 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0