19 Augusti 2009

Idag vaknade Leo vid sju. Han har precis fått en ny blöja och lite välling. Jag ska snart sätta mig och äta frukost sen måste jga packa Leos väska. Vi ska ta 08:55 bussen in till stan vi klockan 10:00 ska vi va på sjukhuset på allergimottagningen. Han ska pricktestas för lite olika saker. Sen får vi se om jag hinner med 10:50 bussen hem men det tror jag inte. I så fall får jag ta 12:30 bussen och då är vi hemma vid ca 13:00 och då är det bara att springa till dagis och lämna honom. Får väl köpa någon macka till honom på pressbyrån innan vi går från sjukhuset. Vi får se =)

Igår va Ann-Sofie här hon kom vid halv tre och körde hem vid typ halv tolv igår. Väldigt trevligt hade vi i alla fall =) Satt och åt godis och tittade på film och sen satt vi och tittade runt på youtube nästan hela kvällen. Leo va så snäll även fast det inte va Fredrik som gjorde nattningen. Det gick bra med mig också =)

Fredrik kom hem vid ca elva. Leo vaknade då. Leo hörde väl Fredrik och ville inte sova mer. Så Fredrik tog honom och la sig med honom i våran säng och där somnade dom så sött =)

Nähe nu ska vi sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0