24 April 2009

MÅSTE BÖRJA MED ATT SÄGA GRATTIS TILL SANNA OCH WICTORIA SOM FYLLER 17 & 20 ÅR IDAG =)

Idag är ingen bra dag. Vaknade och hade ont överallt. Va varm men ändå frös jag. Steg upp tog en alvedon och tog febern.. 39,8 inte konstigt att jag kände mig helt hängig. Jag sa till Fredrik att jag inte skulle klara att ta hand om Leo idag så Fredrik stannade hemma. Vid klockan elva kom Mia och hämtade Leo och Fredrik körde till jobbet. Jag sov i två timmar. Vaknade och va varm som en bastu tog en alvedon och tog tempen igen nu låg den på 39.6. Nu ligger den på 39,4. Usch jag som skulle fira Sanna imorgon på dagen och sen på kvällen är det ju fest för Wictoria! FAN!!! Jag ville ju verkligen det här! Jävla skit också! Men men det är ju inte så mycket att göra åt tyvärr. om jag fortfarande har ont i morgon får jag väl åka till fabror doktorn. Misstänker att jag är på väg att få bihålsinflamation och möjligtvis öroninflamation. Fy!

Usch vilket klagande det blev! Men mår verkligen skit. Det va längesedan jag mådde så här!

Ikväll ska jag nog ta en kebabtallrik och titta på någon film. Fredrik och Leo ska till en kompis. Så det blir ensamt här hemma! Men det kan vara rätt skönt det också! Fast helt ensam blir jag inte. Ozzy ska ju vara här. Får väl ligga och gosa med honom då =)

Hungrig som ett as är jag- Lyckades få i mig lite köttsoppa och varm nyponsoppa. Alltid något. Är så choklasugen. Har en chokladkaka i köket och jag testade äta det innan men dte gick inte ner!

Nä nu ska ni få slippa läsa om hur jag klagar =)

Ha en riktigt bra helg alla läsare!


Kommentarer
Postat av: tessan

Jag har precis legat också med hög feber mm.

Fick pencellin och hostmedicin.

Akut luftrörskatarr.. =(

2009-04-25 @ 00:43:17
Postat av: Syrran

Tack älskade syster <3



<3<3<3<3

2009-04-25 @ 23:24:09
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0