22 September 2008 -- J*vla håla !

Kom på att jag glömde säga att vi mötte vissa personer på marknaden. Mig tittade dom inte på men sanna stod dom och blängde på. Hur moget är det då ? Ena är 60 och den andra är typ 38. Stå och blänga på en som är 16 ! Men lite respekt bär jag nog med mig i och med att hon(på 38) som skällde ut mig och mamma på dagis en gång och va så j*vla häftig inte ens vågade titta på mig. Sen sonen i familjen är väl typ 14 eller 15. Han tittade inte på mig men han stod och blängde på mamma och sanna i affären ! MOGET AV ER ! Ni säger till oss att lägga ner. Och det har vi verkligen gjort. Men vill ni vara så omogna och skämma ut er ännu mer för vislanda så gör det. VARSÅGODA !

Sen fick mamma höra en sak. Som jag bara blir så förbannad av att höra. I och med att jag inte vet att det är sant.. Hon festade men hade inte sitt barn hos sig. Så det skitsnacket kan du lägga ner på en gång..

ÅHHHHH!!! Det ska bli så skönt att slippa denna håla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0