8 Augusti 2008

Jaha Leo har varit jätte nsäll idag. Han vaknade vid havl nio men somnade igen vid halv elva så jag hann stryka och plocka lite med alla hans nya kläder. Så nu är hela hans byrå full. Nu sitter vi hos mamma. Vet inte vad som händer ikväll redigt. Får väl se det sen.

Igår va jag och Nicole ute och gick typ 5-6 km. Så duktiga va vi :) Fast det va äckligt varmt.. Sen följde jga och Leo med dom hem en liten stund. Alltid trevligt att ha någon att prata med än att sitta hemma helt själv.

Idag fick jag med mig kameran till mamma men inte sladden så jag kan ändå inte föra över några bilder :( Men men det kommer jag lovar..

Kommentarer
Postat av: Nicole

hehe jag faen vad duktiga vi är, borde göra det offtare !

2008-08-10 @ 19:49:23
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0