18 Augusti 2008

Jaha i fredags fick vi en lägenhet i Rottne :) En 3:a .. Fan va skönt att flytta till lite större.. Så den 1/10 går flyttlasset :)

I fredags gjorde vi inte så mycket. Va hos mamma en stund på dagen sen hem och laga lite mat. Sen in till stan. Va i garaget en stund. Sen va vi på race men det va inte mycket att ha ! Sen hem och sova.

I lördags steg jag upp vid åtta typ. Fidde körde ut mig och Leo till Grimslöv. Så vi va där hela dagen och Fidde va i Omersberga i skogen. Sen hämtade han oss framåt kvällen. Sen hem duscha och göra sig fin :) Sen kom Robban och Anton. Sen stack vi ut till Martin & Maja. Det va jag, Fidde, Leo, Martin, Maja, Robban, Anton & Sara. Vi grillade och satt och snackade lite skit :) Tittade även på hur händig Martin är som gör om hela deras hus :) Sen blev det kaffe & jätte god efterrätt somMaja fixat. Då hade även Jens kommit :) Sen stack vi på racet. Lite bättre denna dag. Väldigt mycket folk och bilar. Anton körde :) Gick bra för honom !

Igår sov vi till 10 sen upp äta fruskost och åka till Omersberga. Mia va lite förkyld. Va där hela dagen. Sen handlade vi lite sen hem och jag lagade lasange. Robban & Ronny kom också. Åt lite :) Fick ett stort + för min lasange :) Sanna va också där en snabbis.

Idag steg jag upp vid 7. Så börjar bli lite trött. Men hinner inte sova. Ska laga mat och tvätta snart. Idag va jag även på matöppet och sa till dom att lägga undan alla bananlådor dom får. Fidde ska lämna in bilen på lagning idag . Hoppas dom kan fixa den. Fast vi funderar på att byta bil. Hittade en Audi a6 kombi fullutrustad för 129,000. Inte så farligt.

Imorgon ska vi till bvc. Se hur mycket han växt nu.

På onsdag kommer barnbidraget. Då är det stan som gäller. Köpa mat och kläder till Leo. Måste bara se om Nicole kanske kan följa med. Inte roligt att åka själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0