5 Oktober 2010

Jaha kanske skulle berätta lite kort vad som hänt dom senaste dagarna =)

I lördags va vi först inne i stan och städade Fredriks kran. Sen åkte vi och mötte mamma, Kenny och Cilla och sen gick vi och kollade på mora träsk. Vädigt uppskattat av barnen =)
Efter det va vi en snabb runda i Ormesberga och sen på kvällen mötte vi upp Patric, Ronny, Andreas, Camilla och lilla Saga för att äta på hong kong =) Väldigt trevligt och gott!
Efter det blev det hem och titta på en film och sen sängen.

I söndags va vi och bytta Leos skor som vi köpte förra helgen på intersport, upptäckte när vi kom hem att dom va sönder =( Och inte hade odm några andra i den storleken så fick bli pengarna tillbaka.
Efter vi fixat det åkte vi hem till Jenny, Anna och Erik och firade Anna som fyller 5 imorgon.
Kom hem vid lite i sju lagom till tvättiden började. Så vi tvättade och tittade på film resten av kvällen.

Igår gjorde vi inte för mycket. Leo har blivit så trotsig så fort man säger nej till honom skriker, slåss och slänger han saker. Straffet blir att han får sitta på sitt rum tills han tjurat färdigt. Dock har han varit jätte snäll idag =)

Idag steg vi upp vid lite i sju och ringde till dagis och sa att Leo kommer tidigare. Skulle ju jobbat mellan 15-19 men bytte med Boel så jag jobbade 13-18 istället.

Imorgon blir det jobb 8-13 så då blir det dagis för Leo igen. Och på tosdag ska jag lämna honom vid nio och hämta honom efter 45 minuter för dom ska ta kort på dagis. Så under den lilla stunden tänkte jag att jag skulle hina med och ringa lite telefonsamtal.

Nähe nu ska jag ta en ibumetin och lägga mig på soffan. Har sådan satans huvudvärk.

Lovar att jag ska försöka uppdatera lite oftare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Nicole och Wictorias löjliga små bråk???

2010-10-05 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0