2 Februari 2010

Igår åt vi kycklingwok och nudlar till middag. Det va riktigt gott och så enkelt att göra! Varför äter man inte det oftare? Jag skulle og kunna leva på det =) På kvällen blev det två filmer och sen sängen.

Idag vaknade Leo vid lite i sju så vi steg upp och fixade lite. Sen bytte vi sängkläder i sängarna för jag har tvättid vid 11 så ska tvätta det med.
Jag lämnade Leo på dagis vid halv nio och det blev ahn super glad för. Han va ju bara där 3 timmar förra veckan!
När jag kom hem efter att lämnat honom hade jag 2 rätt mogna bananer som jag tyckte va onödigt att kasta så jag gjorde en banankak. Inte min favorit direkt men jag vet att Fredrik älskar det så jag kan väl vara lite snäll mot honom =)

Idag snöar det så man knappt ser ut när man tittar ut genom fönstret.

Tänkte jag skulle försöka lägga in lit ebilder i eftermiddag! Om jag hinner vill säga =)

Idag är det bara 16 dagar kvar tills mamma fyller 40 =) Mamma du börjar bli en gammal tant =)=)
Jag och Sanna har hittat på en eller ja två skit bra presenter! Men vad kan jag inte säga med tanke på att mamma läser här =)

Kommentarer
Postat av: Marih

Nej den har jag inte sett...tack för tipset!

Blir og en tidig kväll och alltid trevligt med en film som sällskap =)

2010-02-02 @ 19:50:17
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0