15 Februari 2010

Nu va det någon dag sedan jag skrev men hinner inte riktigt med bloggen på helgerna!

I fredags åkte vi från Vislanda vid sju tiden. Åkte in till stan och hämtade kinamat! Sen hem och åt det och sen mysa framför filmen 2012. Den va faktiskt riktigt bra. Den va ju rätt lång ca 2½ timme och jag kan blir rätt rastlös av så långa filmer men denna va absolut inga problem att se =)
Blev sängen vid elva tiden.

På lördagen hade Fredrik snöjouren i Ormesberga så han fick så glatt stiga upp vid halv sju och ge sig ut och börja skotta!
Jag och Leo hann städa och tvätta innan Fredrik kom hem vid halv ett. Vi åt lite lunch sen sov Leo.
Vid tre tiden åkte vi ut till Ormesberga och fikade lite. Och Leo fick leka med farfar =)
i åkte hem vid halv sex igen för vi väntade gäster. Men som vanligt kan ju inte våra kära kompisar höra av sig och säga nej vi kommer inte ikväll. Nej utan istället skiter man bara i att komma och att ringa! Men bra att veta att man ska göra likadant mot dom sen!
Ronny och Stenemo kom i alla fall =) Vi åt lite och så tittade vi på melodifestivalen. Tyckte det bara va Erik som va bra!Fattar inte va det är för jävla skit dom tar med i melodifestivalen?
På lördag ska i alla fall alcazar vara med så dom hoppas vi på lite bättre musik =)
Kom i säng runt elva.

Igår sov Leo till tjugo i åtta och hela natten i sin säng också =) Så skönt!
Vi åt lite frukost och tog det lugnt framför tvn.
Vid lite över tio gjorde vi oss klara för att åka ut till min morfar på en snabbfika för att sen åka ut till Stenemo och titta på hans hus han köpt. Det blir nog jätte bra när det är färdigt =)
Efter det åkte vi ut till Ormesberga för att fika lite och Leo fick leka med Adam som va där. Sara och lilla Emma va också där elelr lilla och lilla hon börjar bli rätt stor nu! Hon är ju snart 6 måader!
Vi åkte hem vid fem och började på maten.
Vid lite i sex kom det två styckna och tittade på vagnen vi skulel sälja och dom köpte den =) Så nu har vi lite mer plats i källaren igen =) Och jag blev 500 rikare =)

På torsdag fyller min kära mamma 40. Vi ska ner dit i helgen men ska inte fira henne då för Peter är inte hemma. Sak fira henne den 27 istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0