25 December 2010

Oj va det va längesen jag skrev. Men har inte riktigt tid för bloggen. när jag inte jobbar vill jag umgås med familjen så mycket som möjligt och då blir bloggen inte uppdaterad!

Igår va det julafton. Morgonen va jätte mysig Leo fick öppna sina julklappar. Av oss fick han en stor skogsmaskin, pettson och findus kalender, bilar, en massa bondgårds lego somm passar till hans lego bondgård, pettson och findus boxen med alla 4 filmer, shrek boxen med 4 filmer och postis per. Och när vi åker till ikea i januari så får han dom sista julklapparna =) Kommer bland annat bli en ny säng, bokhylla och förvaringsmöbel =)

Vid halv tolv åkte vi ut till Ormesberga till Fredriks familj och va där hela dagen. Och vill inte säga så mycket men usch och fy vilken jävla jul det blev direkt!! Vid sex tiden åkte vi hem!

Idag ska vi till min familj i vislanda och det kommer bli fan så mycket bättre! Där är dom i alla fall rättvisa och tänker även på Leo!
Ska snart väcka Fredrik så vi kan äta frukost sen ska vi nog åka. Jag hade velat åka nu men tror inte mamma och dom är vakna ännu =)

Nu vill Leo att jag ska leka med honom så det ska jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0