Leo sjuk

Ja vi va ju hos doktorn innan. Dom stack han i fingret och han sa inte ett ljud min duktiga kille. Han har ögoninflammation i båda ögonen, lite svagt röd i högra örat och så har han lite feber. Han fick lite alvedon av mig innan så nu är han piggare och sitter på sitt rum och leker.

Jag skulle behöva komma ut en runda och gå. Men vill inte asa ut Leo om han är sjuk så får vänta tills Fredrik kommer hem. Imorogn blir det i alla fall inget dagis för Leo. Har han feber imorgon också så blir det inget dagis på onsdag heller. Men skulle han inte ha feber imorgon kan han gå på onsdag!

Idag har jag sökt jobb på Maxi i Älmhult. En bra bit men det går ju tåg från stan så det skulle nog fungera. Dom kan ju i alla fall inte klaga på arbetsförmedlingen att jag inte söker jobb!!

Nu ska jag busa med min lille pojk sen blir det duschen och sen vila lite!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Kan du inte lägga upp lite bilder?

Jag vill tex se Leos nya frissa :) Och så skulle jag vilja se din/era förlovnings ringar.



Hoppas jag kan få se en bild av dom i alla fall :)



Ha det bra



KramKram

2009-10-19 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0