8 Oktober 2009

Igår va vi en runda i Ormesberga. Men typ bara 1½ timme eller något för sedan blev Leo trött. När vi kom hem fick Leo sin välling och somnade direkt. Jag pratade lite med mamma i telefon. Sen tittade vi på efterlyst sen blev det sängen. Fastnade i en skit bra bok så jag släckte lampan vid typ tolv. Leo ville upp vid sju idag. Jag är skit trött! Men men!
Inatt sov Leo hela natten i sin säng! Det har han inte gjort på hela veckan. Varit jätte gnällig om nätterna och vaknat och skrikit rätt ut. Men inatt gick det bra.

Jag ska gå och handla nu. Ska baka bullar. Först kanelbullar men sen också vaniljbullar. Jag äter inte kanelbullar så måste baka vaniljbullar också! Ska ta med mig hälften av varje till Kennys kalas på lördag! Imorgon åker jag till Vislanda ska sova hos mamma och dom. Leo ska va hemma med sin pappa! 

Vad vi hittar på i eftermiddag vet jag inte ännu.
Ikväll ska vi i alla fall frosta av frysen. Måste kolla vad vi har i frysen också. Har en massa mat men jag har ingen koll alls..
Nähe nu ska jag ta hunden och gå och handla!

8 dagar kvar tills vi åker =) 

Kommentarer
Postat av: tessan

Har Leo fortfarande storlek 92? Kul att ni ska komma upp =)

2009-10-08 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0