6 Oktober 2009

Grattis till Anna som fyller 4 år idag.

Igår så städade jag vårat sovrum och Leos rum riktigt. Även skurade. Efter vi ätit vid fem tiden åkte vi in till stan och handlade. Först citygross sen lindex och när vi va klara där kom jag på att vi glömt lite saker att handla så fick bli en runda på maxi också. Måste köpa välling idag. Den är mycket billigare här på ica än inne i stan.
När vi kom hem gick jag med hunden och Fredrik packade in alla varor på plats. Sen satte vi oss i soffan och tittade på tv. Blev sängen vid halv tio och jag somnade nästan direkt.

Idag steg vi upp vid åtta =) Gud så skönt fast jag är ändå trött. Tycker jag alltid är trött. Vet inte vad det är!
Jag har städat hallen och badrummet nu så nu väntar jag på att det ska torka så att kag kan sätta tillbaka alla saker på plats sen blir det att städa köket och tv-rummet. Efter det ska jag gå en runda med hunden sen ska jag fixa med våra fotoalbum så jag får in dom kort jag har liggandes. Ska även flytta över alla foton från kameran till ett usb minne. Har lite mer än 2000 bilder på kameran så jag kan bara ta ca 100 bilder till. Jag har flyttat över dom till datorn men vågar inte tabort dom från kameran. För tänk om datorn går sönder och bilderna försvinner. Nej det vill jag inte riskera!

Nu är Johannas dop present fixad också. Om 10 dagar åker vi till Stockholm =) Gud va skönt det ska bli. Morfar ska åka med oss upp och vi ska sova hos Kalle även morfar. Ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: tessan

Ni verkar vara många som ska upp?

Vi är inte bjudna.

2009-10-06 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0