18 November 2009

Jaha kanske skulle skriva lite! Har inte så mycket att skriva! Händer ju inte så mycket hemma hos oss då vi bara går hemma och glor. Men imorgon får vi gå ut =) Då ska vi till lekplatsen så Leo får springa av sig riktigt!!

Ikväll ska vi tvätta. Ska tvätta alla sängkläder.

Imorgon åker jag till mamma och dom. Har ju inte träffat dom sen förra lördagen så det är nästan två veckor sedan =( Men imorgon åker jag och Leo dit och sover där tills fredag! På fredag ska jag umgås med kusin Anno på eftermiddagen kommer Fredrik och hämtar Leo så får jag va i Vislanda själv på kvällen/natten. Kan vara rätt skönt faktiskt att bara få vara!

Nähe nu ska jag titta runt lite innan jag ställer mig och bakar bröd!

Kommentarer
Postat av: mia

vet du om det var svininfluensan ni hade?

Tycker ni borde fått ta prover på det..



Skönt att ni kan gå ut imorgon :)

2009-11-18 @ 11:08:56
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0