28 September 2011-kväll

Så då va jag hemma. Allt gick bra på körskolan så nu är jag inskriven och börjar på kursen nästa torsdag :) Ska bli så jävla skönt när allt är klart. Just nu är jag så glad att mina kära vänner Erik och Ronny har tjatat på mig att jag ska ta tag i det :) Och i söndags sa Ronny att jag bara är lat och att jag skulle inte ha skrivit in mig till sommaren 2012 så för att han sa så va jag ju tvungen och visa att jag visst kan detta! Och nu fan ska jag inte ge upp när jag nästan är klar! Jag började på trafikskolan första gången hösten 2005 och när jag bara hade uppkörning och uppskrivningen kvar så gav jag upp!!!! Så jävla dum är jag!!
Efter jag varit sär gick jag på stan en runda spenderade 1700 på kläder till mig själv!! Kommer inte ihåg sist det hände iof så kostade min bh 789!! Men det är den värd! Har alltid varit nöjd med kvalitén och hållbarheten på inunders underkläder.
Sen blev det även ett par jeans, 3 koftor i olika längder och två linnen. Leo fick även han lite kläder. 3 par byxor och 3 tröjor!
Mötte upp mamma vis sjukhuset vid tre och sen va vi där till halv fem och sen åkte vi till maxi och handlade lite och sen körde hon hem mig och hämtade Leo för han ska sova där inatt för hans dagis är stängt imorgon.
Nu ska jag ta en cigg och en kopp kaffe på balkongen. Sen blir det sängen tidigt då det är jobb 8-18 imorgon.

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0