15 Mars 2011

I lördags åkte jag till Ann-Sofie och Milo. Vi åt lite mat tog 2 glas vin och så tittade vi på melodifestivalen!
Som vanligt när jag ska sova hos henne så blev det sent! Somnade väl runt halv fyra och steg upp vid kvart i åtta!
Satt hos Ann-Sofie hela dagen och slöade i soffan och busade lite med Milo också =)
Fredrik hämtade mig vid fyra tiden. Åkte hem och slängde mig på soffan. Även om jag inte sovit så mycket natten innan kunde jag inte somna. klockan va 02 när jag somnade och Leo ville upp igen vid kvart över sex!
Igår gjorde vi inte så mycket. En massa bus på dagen och sen jobbade jag 15-21.15.

Idag är vi lediga. Vi har precis varit ute och gått en runda och även handlat lite mat =)
Idag blir det klyftpotatis, fläskfilé, sås och grönsaker!
Ska snart börja med maten sen ska vi ut en runda till.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till snart 3 åriga Thilian ♥

nä jag har en normal balkong typ.. :P

2011-03-15 @ 17:38:25
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0