8 Juni 2011

Ojojoj nu va det riktigt längesen jag skrev... Över 1 månad sedan!!

Vi mår bra iaf :) Jag har haft en jävla tandvärk som vägrat släppa men nu är den äntligen borta :)
I helgen va jag ledig lördag, söndag och måndag! Riktigt längesen jag va ledig så länge. Vi har varit ute i ormesberga från fredag till söndag och nu är jag ännu mer sugen på att ta det där körkortet så vi kan börja bygga på vårat hus :)

På söndag är det kalas för Leo som fyller 3 på måndag! han bestämmde att han ville ha korv med bröd på sitt kalas och det kunde ju inte blir enklare och bättre :) Till efterrätt har han bestämt jördnötsrutor som han älskar och även prinsesstårta! Så ska in och handla allt på fredag efter jobbet och sen på lördag slutar jag vid 21.15 och då ska jag slänga ihop tårtorna!

På söndag får vi gå upp och duka i lokalen och sen bara vänta på att klockan blir två :)

Jag kan inte fatta att min lille unge blir 3 år!!! Vart har tiden tagit vägen? Hinner inte med riktigt!

Nu ska jag stryka och vika tvätt och sen i eftermiddag blir det jobb 14-18.

Lovar att jag ska försöka uppdatera lite oftare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0