29 Januari 2011

Igår jobbade jag 8-17. Fredrik, Leo och Ronny mötte upp mig efter jag slutat och vi handlade kvällens mat som blev bakpotatis. Jag tyckte jag va duktig för dom smaskade en massa godis, chips och ostbågar jag tog två polly och en liten bit chips =) Duktiga jag!! =)
Leo somnade som en sten igår utan vlling och inte särskilt mycket till middag heller!!

Idag på morgonen fick vi svaret på varför. Turen har nu kommit till oss och Leo har fått magsjukan! Nu hoppas vi bara på att jag och Fredrik inte får det! Jag håller på att tvätta och ska snart ner i tvättstugan sen ska jag gå min ena dagliga runda och sen bort till affären och handla lite!

Så något ikea blir det inte imorgon. men vi får väl at det nästa helg! Ikea finns ju kvar då så det spelar ingen roll nu gör vi allt för våran son istället!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0