24 Januari 2011

Igår va vi på leos lekland med mamma, Sanna, kenny och Cilla =) Barnen hade jätte roligt. Fast Leo tyckte inte om när lejonet Leo kom och hälsade på så då fick vi gå bort till andra sidan av leklandet! Lejon är farliga sa han hela tiden =) Han är förståndig min son =) Vi fikade lite och sen busade ungarna ännu mer! Vid fyra tiden gav Leo upp och ville åka hem. När vi kom hem lagade vi lite mat och sen myste vi lite. Jag fick för mig att min chef sa att vi skulle träna på gymmet ihop vid sju igår så jag gick bort dit men där va inte en människa så jag gick en rask promenad istället =)
Blev sängen vid nio och jag somnade nästan direkt och vaknade när Leo väckte mig vid tio över åtta idag =) Skönt att få sova ut riktigt =)
Vi steg upp och åt frukost och sen busade vi lite. Sen klädde vi på oss och gick ut. Blev en promenad på en timme. så är helt slut nu för är fan rätt tungt att dra en vagn med en unge på 18kg i på oplogade vägar. Så nu har jag fått lite träning idag med =)
Jag ska börja med lunchen nu som idag blir stekt potatis och köttgryta och kokta morötter till det =)
Vid halv två ska vi klä på oss och gå till dagis. Blir jobb för min del 14-19. Sen när jag kommer hem ska träningskläderna på och så får det bli en joggingtur.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0