30 April 2011

Nu va det 10 dagar jag skrev sist. Har inte hänt så jätte mycket sedan dess! Jobb, dagis, träning och det vanliga hemma!
Och jag är så glad idag! Jag har ju börjat köra stenhårt med träningen. Och äter inte en massa socker och heller inte ljust bröd, pasta och ris. Potatis äter jag men då bara en. Mina portioner har blivit mycket mindre och äter mer grönsaker. Försöker träna på gymmet 3 dagar i veckan och sen ut och gå varje dag! Idag ställde jag mig på vågen så på en vecka har det försvunnit 3,5kg :):):):) Jag mår fan så mycket bättre nu när jag äter nyttigare och rör på mig. Jag är inte alls lika trött på dagarna och är på bättre humör :)
Nu ska jag ner till gymmet en runda och sen ta en rask promenad på det.
Ikväll skulle jag åkt till Patric men blev inget med det då dom ville jag skulle jobba 15-21.15 och det ville jag gärna göra, tjäna lite pengar ju :)
När jag kommer hem från jobbet blir det väl en film och sen sängen :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

det är en body, jag köpte den på ullared våren 09 tror jag det va :)

2011-05-12 @ 13:25:32
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0