29 September 2010

Helgen har varit bra =) I lördags va vi i Ormesberga ett par timmar för att sen åka in till stan och köpa nya skot till mig. Hittade ett par på intersport för 499 som hade kostat 1100 =) Hittade även ett par vinterkängor till Leo för 350 hade kostat 450. Men upptäckte innan att den ena va sönder så måste åka in och byta dom i helgen!
På kvällen kom Patric och Ronny och tittade på film och åt massa gott =)

I söndags steg vi upp och fixade lite sen ut till Ormesberga där va Patric. Patric körde våran bil medans Fredrik tog traktorn ut till moheda för att gå på traktor race! Fredrik hade noll förväntningar och trodde att han skulle åka ut ganska snabbt men alla blev vi förvånade när Fredrik vann hela skiten =)
Vi stannade till i Ormesberga och fikade lite och vid kvart över fyra körde Fredrik hem mig.
Kopm hem och bytte om och gjorde mig klar för jobb 17-21.15.
När jag kom hem på kvällen blev det sängen direkt.

I måndags jobbade jag 14-19

Igår va jag ledig. Vi städade och fixade här hemma!

Idag skulle jag jobbat 8-13 men Cilla på jobbet hade fattat allt lite fel så jag blev ledig idag isället =) Hade behövt städa klart men känner att jag inte orkar. Vi tar en slappdag iställer och bara ta det lugnt. Vi ska snart ge oss ut i solen och njuta =)

Ja det va lite uppdatering.

Många läsare har jag men inga kommentarer. Vilka är ni som läser?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vinkar =)

2010-09-29 @ 11:58:27
Postat av: terese

Jg hittade din blogg idag, så jag ar läst lite :)

2010-10-05 @ 14:34:45
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0