26 Oktober 2010

helgen va väldigt bra och rolig som vanligt när man umgås med Ann-Sofie och dom andra =) haha mer behöver jag inte säga =)

Igår tog vi det lugnt på förmiddagen och sen blev det dagis 14-16.30 för Leo och jobb 14-19 för mig. Handlade en massa som behövdes hem efter jag slutat så va hemma vid kvart i åtta. Åt lite och sen tittade vi på biggest loser sverige. Efter det skulle vi titta på csi men jag somnade efter 10 minuter så såg inte så mycket =)

idag är vi lediga och Leo sov till klockan åtta =) Vi steg upp och åt lite frukost sen klädde vi på oss varma kläder och gick ut. Gick förbi affären när vi va på väg hem för att handla lite frukt.
Nu håller jag på med dagens lunch som blir svamp och bacon omelett med en sallad till. Efter vi ätit ska Leo i säng en stund för han börjar bli väldigt grinig!

Annars idag ska vi nog bara busa en massa. Och senare i eftermiddag ska vi laga mat vet inte om jag ska göra spagetti och köttfärssås eller om jag ska göra köttfärslimpa, potatis och sås och lite grönsaker till? Köttfärslimpa är ju faktiskt rätt gott och väldigt enkelt att göra och det va längesen vi åt det så får nog bli det =)

Nu ska vi äta lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0