9 November 2010

Uff va trött jag är idag. Gick och la mig vid tio igår och somnade runt halv elva. Leo ville upp redan vid kvart över sex. Jag gick upp med honom och sen myste vi på soffan till klockan åtta. Nu leks det för fullt och vi ska snart klä på oss och gå ut en runda =)
I eftermiddag ska jag jobba 15-19. känner att jag egentligen skulle behöva vara hemma och bara vila men nej det får vi ta en annan dag =) Imorgon jobbar jag 8.45-15. Sen är jag ledig på torsdag som det ser ut nu i alla fall =)
Annars händer det inte så mycket i vårat liv just nu. Är mycket jobb för min del. Som tur är så är jag oftast ledig på förmiddagarna och lite efter middag så jag hinner leka och busa med min son i alla fall. Fredrik och jag träffas ju en stund på kvällen men Leo somnar ju oftast mellan 19-20.

Nähe nu orkar jag jag inte höra tjatet från Leo ("mamma nu vi gå ut och leka i snöet =)") så är bäst vi klär på oss och går ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0