8 November 2010

Helgen har varit bra!

I fredags jobbade jag 14-21.15. När jag kom hem myste jag ner mig i soffan och tittade på wallander och åt lite chips!

i lördags steg jag upp med Leo vid kvart över sju. Fixade med disken och plockade undan lite sen fixade vi frukost och väckte Fredrik. Efter det åkte vi till Vislanda till mamma med familj. Va där hela dagen. Vi åkte runt till lite olika kyrkor och satte ljus. Avslutade att åka till lilla mormor och satte ljus hos henne. Sen till Vislanda igen och handlade massa mat. Fredrik lagade köttgryta och ris som vi bjöd på =) Efter det blev det lite olika grönsaker och chips som vi dippade. Vi åkte hem vid kvart över åtta tiden för då ville Leo hem. När vi kom hem ställde jag mmig i en dusch och sen tittade vi på en beck film.

Igår vaknade Leo vid sju igen. Jag trodde att jag skulle få ligga kvar i sängen denna morgon men nej det va jag som fick stiga upp!! Men jag fick Leo till att väcka sin pappa nästan direkt. Vi fixade lite frukost och sen åkte Fredrik och Leo till ormesberga och jag gjorde mig klar för jobbet. Jobbade 10-17 sen hem och äta lite och sen tittade vi på en beck film och sen vem kan slå Filip och Fredrik. Sen blev det sängen.

Idag väckte Leo mig vid halv sju. Fattar inte vad som hänt med honom han brukar ju sova till klockan åtta i alla fall men hela veckan har han vaknat vid sju tiden. Kan det kanske vara så att han inte vant sig vid att vi ställt tillbaka klockan?! Kan nog vara så.
Ska snart duka fram lite frukost och sen ska vi nog busa lite innan vi klär på oss och går ut en runda =)
Idag jobbar jag 14-19. Jobbat ganska mycket nu och kan nog vara därför som jag är så trött..
Förra veckan jobbade jag måndag 14-19 tisdag 15-19 onsdag 8-18 torsdag 8-15 fredag 14-21.15 och söndag 10-17. Denna veckan jobbar jag måndag 14-19 tisdag 15-19 onsdag 8.45-15 fredag 8.45-14.
Men det blir goa pengar =)

Nu vill Leo ha frukost säger han så är väl bäst jag gör det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0