4 November 2010

Jaha nu va det ett par dagar sen jag skrev! Men hinner inte med bloggen redigt när jag jobbar hela dagarna, det är ju så mycket i hemmet som ska göras när man väl är ledig..

I måndags jobbade jag i alla fall 14-19. Hämtade ut mitt paket med en jävla massa beck filmer i =) Så nu har vi börjat titta om på dom från början. Tittar på en film om kvällen =)

I tisdags jobbade jag 15-19.

Igår jobbade jag 8-18 och allt strulade och jävlades så jag va helt slut när jag kom hem. Och tröttheten satt i när jag steg upp idag på morgonen! Idag jobbade jag 8-15. När vi kom hem efter jag hämtat Leo på dagis så plockade vi ihop tvätten och gick ner i tvättstugan. Leo tittade sen på sin nya favoritfilm "på andra sidan häcken" =) Vi gick och handlade lite och när vi kom tillbaka hem hämtade vi upp tvätten och vek den och bäddade sängen. Sen myste vi ner oss i soffan och tittade lite på tv. Jag har precis titta klart på en beck film och tittar nu på sos västkust! Leo sover sedan kvart över sju. Jag ska snart krypa ner i sängen jag med. Är så trött idag så jag hade somnat om jag gått och lagt mig vid fem. Fattar inte vad det är med mig jag är alltid trött spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover så är jag ändå lika trött. Men det försvinner väl!

Imorgon blir det jobb 14-21.15.
Lördag och söndag är jag ledig och det ska bli skönt =) Vi ska åka till ikea någon av dagarna och handla en massa! Ska försöka lägga ut bilder imorgon på vad vi ska handla =)

Nu ska jag titta lite till på internet och lite tv sen blir det sängen! Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0