26 November 2010

Idag vaknade Leo vid sex Fredrik gjorde en flaska välling till honom som han åt i soffan. Fredrik åkte och jobbade och när Leo va färdig kom han in och la sig jämte mig och somnade igen. Han väckte mig igen vid halv tio =) Vi steg upp och gick ner i tvättstugan! Har en massa tvätt!!
Leos prickar ör helt torkade och han har ingen feber! men jag väntar med att ta ut han! Vill inte riskera att han smittar någon!
Jag hade tänkt vi skulle baka lussebullar idag men det blir nog inte så. Jag klantade mig i onsdags så jag skadade mig på vänster handen men igår började det göra ont i höger handled och idag gör det så ont i handleden så jag skulle kunna sätta mig och grina! Och jag kan inte lyfta Leo så jag tror inte jag kommer kunna knåda en deg! Men sen vet jag hur rastlös jag blir snart så då kommer jag baka ändå ;)

Nu ska vi äta lite frukost! Vilka vanor vi fått sen Leo stiger upp så sent! Äter frukost runt tio-elva och sen sen lunch/middag vid tre och sen kvällsmat vid sex-sju. Nog för att det är skönt att han sover så länge men dagarna blir så korta man hinner ingenting!

Ikväll blir det lugnt. Film och god mat!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0