21 November 2010

Jaha igår hämtade Fredrik mig hos Ann-Sofie vid strax efter tio. Vi åkte in till stan och hämtade lite saker på Fredrik jobb och sen ner till Ica i Rottne och hämta smörgåstårtan och köpa lite andra grejer. Hem och städa och duka och sen började jag på tårtan. Va färdig vid kvart i ett så jag gick in och la mig och vilade till kvart i två. Sen kom gästerna vid två.
Jag började med att öppna presenterna =)
Av Mia och Crister fick jag en blomma och 300kr. Av nisse fick jag lotter som jag vann 60kr på. Av mamma, Peter, Sanna, Kenny, Cilla och morfar fick jag presentkort med 1500kr på elgiganten, en non-stick kavel, blomma och ett jätte fint ljusfat! Blev i alla fall lyckat. Mia och Crister frågade om Leo fick följa med dom hem och det ville han så gärna. Mamma och dom stannade ett tag till. Efter dom åkt plockade vi undan lite och fixade. Sen kom Ronny vi tittade på en beck film och efter halva den andra beck filmen somnade jag på soffan =) jag gick in och la mig i sängen när Fredrik skulle åka till stan för att köra hem några kompisar från krogen och Ronny körde hem.

Idag vaknade jag första gången vid kvart över åtta men lyckades sova vidare till klockan tio. Fredrik åkte ut till Ormesberga men jag orkade inte följa med. jag har varit ute och gått en liten runda. Blev bara 3 minuter för är inte så roligt att gå i regn! Men blev ju i alla fall lite.
Nu sitter jag och försöker uppdatera min iPhone men den är ju helt pucko.. eller så är det jag som inte förstår =)

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på tv med en kopp kaffe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0