19 November 2010

Igår va Sanna och Oscar här på eftermiddagen. Dom fick mat och efterrätt. Efter dom åkt hem så fixade jag och Fredrik all tvätt och bäddade rent i sängarna och möblerade om och kastade massa skräp i tv-rummet. Så nu ser det helt okej ut. Måste ju se lite vettigt ut imorgon när släkt och vänner kommer för att fira min födelsedag =)

Jag har precis duschat. Va en helt otroligt stressig dag på jobbet! Men nu ska jag sminka mig och packa lite. Sen när Fredrik kommer hem om ca 45 minuter ska jag vara klar för att åka in till stan, stanna till på systemet för att handla lite alkohol sen vidare till Grimslöv för att dricka med Ann-Sofie och Janni. Jannica skulle nog komma förbi en runda också och möjligtvis Tobias och Johan!

Måste fixa mig kanske hinner uppdatera imorgon kväll!

Trevlig kväll kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0