13 Maj 2010

Idag är jag ledig =) Gud va skönt =) Tänk om jag hade kunnat vara ledig imorgon med då hade jag verkligen fått lång ledigt. Men ska bara jobba 3 timmar imorgon mellan 14-17 så det är ju ingen fara =)

Idag vaknade Leo vid halv åtta och började direkt fråga efter pappa. Fredrik kom ju hem igår men så tog han på sig att jobba med något på flygplatsen idag och imorgon så han klev upp ur sängen vid 03,00 inatt!
Efter Leo vaknar plockade vi ihop lite tvätt och gick ner till tvättstugan. Nu sitter jag här och glor runt lite på internet. Ska snart ner till tvättstugan igen och sen upp igen för att börja baka något gott. Blir nog äppelkaka =)
Mamma, Kenny och Cilla kanske Sanna kommer sen och fikar =)
Fredrik kommer hem runt tre. Jag ska följa med mamma till Vislanda igen då jag ska gå på städparty med henne och Pia =)
Sen får mamma köra hem mig igen =)

Imorgon kväll pratade vi om att grilla men jag vet inte. Annars lär det väl inte hända så mycket.
På lördag är det Emmabodaoch en dag på strippen som gäller. Om vädret tillåter vill säga. Som det ser ut nu ska det vara regn hela helgen =(

Ner i tvättstugan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0