13 Mars 2010

Idag bli Leo 21 månader! Bara 3 månader kvar så fyller han 2 :O Fan va tiden springer iväg. Helt sjukt att han redan blivit så stor!

Igår tog vi det lugnt. Vi åt en god middag som Fredrik lagade och sen lite glass till efterrätt. Efter det kröp vi ner i soffan och myste. Leo somnade vid nio och vi tittade på filmen the storn. Helt okej film men den hade inte behövt vara så lång (2½ timme). Vi gick och la oss vid lite i tolv och jag somnade direkt. Vaknade när Leo kom in vid tre och ville ligga hos oss.
Leo vaknade vid sex. Jag va helt slut och orkade knappt öppna ögonen! Men steg upp gjorde en flaska välling och sen fick Leo äta den i sängen. Jag trodde aldrig han skulle somna igen men det gjorde han och när han vaknade va klockan halv tio :O Så länge har inte han sovit sen han va en liten bebis. Men det va riktigt skönt att få sova ut =)
Vi åt frukost och städade lite här hemma sen åkte Fredrik och Leo till Ormesberga.
Jag har duschat och fixat lite och ska snart gå bort och handla. Ska handla lite grädde så jag kan göra kladdkaka till ikväll. Ronny och Stenemo kommer som vanligt och tittar på melodifestivalen.
Jag bryr mig inte så jätte mycket om vem som vinner ikväll men jag har ju några favoriter =) Bäst är Eric Saade och Salem Al Fakir. Så vinner någon av dom blir jag bara glad. Annars gör det inget om Darin, Anna Bergendahl, Timoteij eller Ola vinner. Bara inte Pernilla Wahlgren, Andreas Johnson, Peter Jöback eller Jessica Andersson vinner =)

Nä handla va det så jag kan sätta fart så det är färdigt till klockan sju!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag menade mamma hehe :)

2010-03-17 @ 23:16:51
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0