10 Mars 2010

Oj det va ett tag sedan jag skrev nu =)

Vi mår i alla fall bra hela familjen och nu är vi en hel familj igen för nu är Ozzy hemma igen. Får testa och se nu hur det går med Leo. Han va helt frisk i söndags när Ozzy kom hem men idag va han hostig och hade lite svårt att andas och snoret rinner på honom. Så frågan är om vi verkligen kan ha kvar Ozzy =( Ringde till Leos allergiläkare innan men hon va iväg på möte idag men skulle ringa upp mig imorgon. Får väl prata med henne och se vad hon säger!!

Helgen lite kort då:

I fredags va vi i Staffanstorp och hämtade Ronnys bil på kvällen blev det mys framför en film.

I lördags åkte vi till Fredriks föräldrar för att fira Mia som fyllt år. Fick träffa Fredriks kusin Jessica för första gången och hennes lille son Wilmer som blir Leos syssling =) Hade en väldigt trevlig dag i alla fall vi åkte hem vid fem tiden och fick då Leos kusin Adam med oss som ville sova hos oss =) På kvällen kom Ronny och Patrik vi åt taco soch tittade på melodifestivalen. Vi kom i säng redan vid elva =)

I söndags vaknade vi av Leo vid kvart över sju han hade då sovit hela natten i sin säng =) Vi åt lite frukost och packade iop oss för att åak till Vislanda. Fredrik släppte av oss där och han åkte till Moheda för att lämna Adam.
Vi åkte hem vid åtta tiden på kvällen fårn mammas. Väl hemma blev dte sängen nästan direjt.

I måndags va vi ute och gick i ca 1½ timme. Riktigt skönt i solen.

Igår tvättade jag och diskade här hemma. VidingeHem va även här och fixade alla små fel på lägenheten så nu fungerar nästan allt som det ska utom skåpsdörren till skafferiet!!! Men jag orkar inte bry mig om det! Det får vara så. Jag hoppas på att få jobb snart så vi kan börja bygga vårat hus =)=)
Vid lite över sex igår gick jag bort till träningen som va minst lika jobbig denna vecka =) Men riktigt skönt att träna!
Vi kom i sänge efter att house slutat vid tio. Jag släckte lampan vid kvart i elva och vaknade när Leo kom in till oss vid fem. Så han sov ganska länge ändå i sin säng.

Idag lämnade jag Leo på dagis vid halv nio. Nästa vecka ska ahn börja gå från 7:30-16:30.
Jag försöker hitta kraften och orken till at städa! Tänkte jag skulle damma plocka undan allt och hänga ut mattorna på balkongen och dammsuga riktigt nog och även svabba av golven.
Jag fattar inte hur en hund kan fälla så jävla mycket.

Nähe städa va det ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0