5 Juni 2010

Ännu en dag med fint väder =)

Det gick bra att jobba igår! Va hemma vid nästan halv tio då tittade vi på en av filmerna jag hade hyrt med mig hem. daybreaker tror jag den hette. Jag tyckte den va riktigt bra. Men så är jag ju också väldigt svag för vampyrfilmer =)

Leo vaknade vid kvart över sex idag. Va bara att stiga upp och se glad ut. Även om jag somnade runt halv ett känner jag mig väldigt pigg idag =)
Just nu leker Leo för fullt =)
Jag ska snart duka fram lite frukost och väcka Fredrik så vi kan äta. Sen åker vi in mot stan först ska vi stanna till i Ormesberga och starta en maskin med tvätt. Sen blir det in till stan och försöka hitta lite skot till Leo. Ska även försöka hitta kläder till mig själv =) Fick ju 500 i morsdag present som jag skulle använda till kläder så ska försöak hitta något.
När vi är klara inne i stan åker vi ut till Ormesberga för att njuta av det finaa vädret och vara ute hela dagen! Vis ak även grilla där =) Kanske att jag hjälper Fredrik att måla lite också =)

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra. Får inte bli allt för sent bara för jag ska ju upp vid halv åtta senast imorgon för att börja jobba halv nio!

Nu ropar Leo på mig om att han vill ha en macka, så är väl bäst att fixa det =)

Glömde ju berätta igår att Leo nu räknar till åtta =) Så söt är han =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0