24 Juni 2010

Igår va riktigt stressigt på jobbet. Efter klockan sju är vi ju bara två så det va Monika som satt i kassan och sen jag som skulle ha kassa 2 + spelet och post. Riktigt idiotiskt när det är midsommarvecka och alla är inne och storhandlar. Skulle behöva vara i alla fall 3! Men men det gick men va helt slut när jag kom hem så somnade ganska snabbt!

Idag blev jag riktigt glad när jag loggade in på swedbank för att betala min räkningar och såg att jag hade nästan 13000 på kontot =) Det va längesen det satt så mycket pengar där =) Efter att betalat lite räkningar hade jag ändå 10500 kvar. Så denna månaden ska jag betala halva hyran vilket jag inte gjort sedan förra sommaren då jag inte haft några pengar till det!
Idag ska jag jobba 8-14 sen hem och hoppa i andra kläder sen ta bussen 14:30 till stan för att åka och prata med dom på arbetsförmedlingen och sen gå en runda på stan och försöka hitta lite kläder. Tänkte jag skulle kolla efter en klänning till bröllopet i augusti.
Sen vid sju tiden kommer Fredrik och då ska vi äta lite och sen gå på bio! Det va riktigt längesen vi unnade oss något sådant så det är vi absolut värda =)
Leo ska sova hos farmor och farfar inatt. Vi ska ju bo där hela helgen då dom inte är hemma så vi åker ut dit imorgon på morgonen!

Nähe dags att göra sig klar för jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0