22 Juni 2010

Idag va det uppstigning vid kvart i sju! Fattar inte att han orkar.. Igår satt vi och mös framför tvn hela kvällen Leo ville absolut inte sova men vid halv tio fick pappa Fredrik tvinga honom till att ligga ner och då somnade han på 2 minuter!

Vi steg upp som sagt vif kvart i sju idag. Åt lite frukost och busade en massa. Vi har målat med lite vattenfärg, lekt med leran, klippt och klistrat och givetvis lekt på hans rum med alla leksaker.
Solen lyser till och från så när vi hade ätit middag gick vi ut en runda. Gick först till lekplatsen på våran baksida. Se bort till lekplatsen med snurregubben =) Där va vi en bra stund innan Leo ville gå hem. Gick förbi affären och köpte svenska jordgubbar vi ska smaska på ikväll när Fredrik kommit hem =)

Just nu sitter Leo här jämte och äter lite mellanmål som idag är en fruktsallad =)

Jag har varit ledig i en hel vecka nu och det ska bli riktigt skönt att jobba mellan 15-21:15 imorgon =) Fick även mitt lönebesked idag =) Inte illa att få ut över tiotusen =) Inte direkt vad jag är van vid. Som högst typ 5000. Nu det dubbla =) Men det mesta ska sparas till semestern och sen ska det gå lite pengar till en fin klänning och skor jag kan ha på mig på Hans & Karolinas bröllop i augusti. Ska bli så roligt. Längtar riktigt mycket =)

Nähe nu har Leo ätit färdigt och vill leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0