17 Juni 2010

Igår jobbade jag 8-14. Gick och hämtade Leo på dagis och sen hem och packa ner lite kläder och välling i väskan sen gick vi till bussen som gick 14:35 till Åby =) Han körde oss ner till Hult för han tyckte inte vi skulle behöva gå den biten som är ca 5 km. Det va ju snällt =)
Vid fyra åkte vi med farmor Mia till alvesta för att byta solhatten Leo fick i födelsedagspresent för den va för liten! Vi hittade ne ny och sen tittade vi lite. Synd bara att dom är så jävla dyra på lillabus!!
När vi va klara där åkte vi till familyhouse. Men hittade nästan ingenting till Leo. Skit dåligt med kläder i storlek 98/104!
Sen hem till Mia och Crister igen. Där va Sara, Oskar, Adam och Emma. Jag gosade en massa med Emma =) Leo och Adam lekte hur bra som helst. Inget bråk =)
Vid kvart över sex tiden åkte vi hem för vi hade tvättid vid sju. Stannade till i affären och köpte blöjor och jordgubbar. Fy fan va gott det är med jordgubbar =) Jag åt en hel liter själv igår =)
Sen tvättade jag mellan 19-22. Efter det blev det sängen.

Idag väckte Leo mig vid lite i sju. Jag ska snart kolla om tvätten som hängt ute inatt är torr så jag kan hänga upp alla vinterkläder.
Sen tar vi nog 9:30 bussen in till stan för att mysa lite på stan i det fina vädret för att sedan ta 12:20 bussen till Vislanda. Ska vara där från idag tills imorgon =) Blir dom glada =)

Nähe nu ska vi äta frukost och fixa lite här hemma innan vi åker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0