1 Juli 2010

Nu va det ett tag sedan jag skrev igen. Men har inte haft tillgång till datorn på hela helgen och sen i veckan har jag inte haft ork.

Midsommar firades i alla fall med mamma, Peter, Sanna, Kenny, Cilla & morfar. Vi åt lite sill och potatis sen blev det jordgubbstårta sen senare på kvällen skulle vi grillat men det orkade vi inte =) Vi va ute hela dagen och ungara lekt som galningar =) Vi åkte vid lite över åtta då åkte vi ut till Ormesberga för vi bodde där i helgen då Mia och Crister va iväg. Vi tittade på film och Leo somnade sent va runt elva klockan.
Lördagen sov Leo till lite över åtta =) Vi gick upp åt frukost och sen ut i det fina vädret. Jag och Fredrik målade garaget invändigt så nu är det bara utvändigt kvar =) På kvällen kom jimmy och vi grillade och tittade lite på tv. Leo somnade sent även denna kväll klockan va ca halv elva. Vi gick och la oss vid tolv tiden.

Söndagen vaknade Leo vid tio i sju så då fick jag stiga upp och fixa frukost sen va vi ute i det fina vädret. Mia & Crister kom hem på eftermiddagen dom hade Adam & Anna med sig så alla barnen lekte en stund innan vi skulle åka och fira Sara som fyllde år. Blev lite mat och sen tårta. Åkte hem vid sextiden.

Måndagen va jag ledig så då passade vi på att åka in till stan där vi mötte upp Sanna. Handlade 2 klänningar till mig själv och sen blev det ett par horts och byxor till Leo. Vi åt på hong kong och efter det gick vi upp till samarkand där vi gick och tittade lite på kläder sen handlade vi lite på maxi och sist en fika sen kom Fredrik och hämtade oss och vi åkte till Grimslöv. Vi blev bjudna på middag så vi åt där. Åkte hem vid halv åtta tiden.

I tisdags jobbade jag 8.45-15 efter det åkte vi ut till Ormesberga en runda. Leo hann även med att inviga sin lilla pool på balkongen det tyckte han va roligt.

Igår jobbade jag 8-15. Fredrik kom hem vid halv åtta på kvällen så det blev bara en massa bus för mig och Leo på dagen =)

Idag är jag ledig och vi har tvättat, städat och handlat och nu somnade Leo för en liten stund sedan så då passar jag på att sitta här en stund. Ska snart at tag i och vika all tvätt så det är gjort.

Denna telefon fick även följa med mig hem från stan i måndags =) En vit iPhone






Väldigt nöjd med den =) Ännu i alla fall! Ett minus är att batteriet laddas ur så fort! Det skulle faktiskt hålla bättre tycker jag men annars är jag nöjd! Har inte fattat vad allt är ännu =)

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 19 årig mamma

tack för tipset :)

2010-07-08 @ 19:56:48
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0