7 Januari 2010

Är fortfarande i Vislanda =) Fredrik kommer ikväll och hämtar oss. Saknar honom jätte mycket!

Leo sover middag har gjort det i en över en timme. När han vaknar så ska vi gå ut en runda. Ska även gå till affären och handla lite bananer till Leo.

Annars idag händer nog inte så mycket. Busa med ungarna!

Kom på att jag kanske inte skrivit vad Fredrik fick i julklapp av sitt jobb? tror inte jag har det men har jag det så får ni höra det igen =) Dom bjöd alla som jobbar där + alla respektive. Vi åker på morgonen på lördagen den 30 Januari och kommer hem kvällen efter. Dom bjuder på mat och övernattning och lite annat spännande =) Ska bli roligt och se vad vi ska göra =) Skönt att komma iväg på lite minisemester + att alla på Fredriks jobb är så trevliga =)

Nähe nu ska jag hitta på något annat roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0