26 Januari 2010

Igår fick jag mina paket jag hade beställt. Ett från hm och ett från parfym.se. Kläderna jag hade beställt frå hm satt super bra =) Så nöjd blev jag att jag inte behövde skicka tillbaka något =)
Under tiden jag och Leo va och handlade och hämtade paketen så va Fredrik hemma och lagade mat. Blev fisk i ugn, potatis, sås och grönsaker! Kan fortfarande inte fatta att jag säger att fisk är gott men det va riktigt gott =)
På kvällen tittade vi på en skit dålig film och busade med Leo.
Leo somnade i sin säng klockan halv nio. Och han sov i sin säng utan att vakna till klockan fyra idag på morgonen. Då vaknade jag av att han står på golvet jämte min sida av sängen med sin kudde och sitt lejon och vill ligga hos oss! Så duktig är han =)
Leo vaknade vid lite över sju och ville stiga upp så det va bara att gå upp och se glad ut. Vi åt lite frukost och sen klädde vi på oss och gosade lite i soffan innan det va dags att gå till dagis! Leo blev som vanligt jätte glad av att se alal barnen på dagis.

Jag sitter här och har precis varit ute och gått en runda. Ska snart börja fixa lunchen som idag kommer bli en sallad med kokt lax till!
Sen ska jag städa undan här lite och även diska sen ska jag gå och hämta Leo.
Ikväll ska vi åka ut till Ormesberga en runda. Ska låna deras tvättmaskin för här finns det ingen tvättid på hela jävla veckan! Jo på lördag kväll men då är vi inte hemma och jag vill gärna ha lite rena kläder med mig när vi åker på lördag!

Kommentarer
Postat av: Johanna - nybliven mamma

alltid skönt när kläderna passar :) annars blir man så sjukt besviken när man gått o väntat på dem :P

2010-01-27 @ 17:35:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har en utmaning att hämta på min blogg :)

2010-01-28 @ 15:13:39
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0