15 Januari 2010

Kröp i säng vid tolv igår men så låg jag och läste och pratade med Sanna en bra stund så klockan va nog närmare ett innan jag somnade. Vid tjugo i sex vaknade Leo och sa att han hade ont i magen och jag mådde illa som fan. Min första tanke va att det va magsjukan IGEN! Men ännu har det inte hänt något. Men Leo har knappt ätit något idag och inte jag heller. Men mått rätt bra hela dagen men mådde lite illa innan!
Leo sov en timmes middag under tiden spelade jag och Sanna kort.
Snart kommer mamma och ungarna hem. Dom skulle handla med sig lite mat och gottis vi kan äta ikväll. Fredrik är i stan och klipper sig sen kommer han hit. Ikväll blir det film hemma hos mamma och dom och sen åker vi hem. Imorgon ska vi fira Crister och på söndag ska vi till Fredriks morbror =)

Annars har vi inte gjort så mycket idag! Inte ens varit ute. Eller jo jag har varit ute med Ozzy men annars har vi bara suttit inne. Tycker jag börjar få huvudvärk! Blää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0