12 Januari 2010

Igår va vi ute en runda på förmiddagen och sen åt vi rotmos och köttbullar till middag. Leo va trött vid halv ett tiden så jag gick in och la honom. han somnade efter ca 10 minuter och sov till fem över tre =) Vi åt lite mellanmål sen klädde vi på oss och gick till biblioteket och lämnade tillbaka böckerna vi lånade förra månaden och lånade nya =) När vi gick hem mötte vi Fredri utanför vårat och vi gick till affären.
När vi kom hem lagade Fredrik mat. Fisk i ugnen med kokt potatis till och jag diskade under tiden. Efetr maten plockade vi undan lite men knappt någon mening för Leo plockar ut det lika snabbt igen =) Fredrik gick en runda med hunden och vi tittade på film. Kommer inte ihåg vad den hette men den va faktiskt helt okej för att vara en skräckis =) Vi gick och la oss vid halv tio ungefär.

Idag vakande Leo vid halv sex. Fredrik gick upp och gav honom välling och bytte blöja på honom sen kom Leo in och la sig igen och somnade om till halv åtta. Vi steg upp och åt lite frukost och klädde på oss. Jag packade allt han skulle ha med sig till dagis! Vid fem i halv nio gick vi till dagis. Leo blev super glad och sprang in utan att säga hejdå till mig.
Under tiden Leo va på dagis hann jag plocka undan allt härr hemma och dammsuga. Gjorde ett träningspass på 40 minuter och gick en lång rask promenad med hunden! Har även sökt 4 jobb så nu håller jag tummarna igen på att jag ska få någon av dom!
Vid fem i halv två gick jag och hämtade Leo på dagis han va vaken och ville inte alls följa med hem. Tog 20 minuter att få på honom kläderna och få med honom hem =) Men hellre att han skriker när han ska hem än att han skriker när jag lämnar honom! När bi kom hem busade vi en stund sen ville han ha mellanmål. Idag fick det bli lite fruktsallad =) Väldigt gott!
Just nu är det full rulle på Leo! Han busar som tusan =)
Om en halv timme ska jag sätta igång med maten somidag blir kyckling i ugnen, ris, sås och grönsaker.
Ikväll händer det inte så mycket! Blir väl att glo på en film eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0