7 Februari 2010

Igår så va vi på maskinvisningen på lantmännen. Alla pjkar va glad även Fredrik och Ronny =)
Jag blev mest glad efter vi varit där en timme och vi åkte och fikade =)
Efter det körde vi till Moheda och lämnade Adam. Sen åkte vi till Ormesberga. När vi om dit fick vi middag som va potatis, pannbiff och sås. Väldigt gott. Efter det gick alla upp och vilade middag. Jag låg på kökssoffan och läste tidningen och kelade med katten turbo som låg jämte mig.
Vi åkte hem vi lite över sex. Stannade och handlade lite chips och läsk sen hem och packa upåp. Ronny kom efter en liten stund och sen kom även Stenemo.
Vid åtta tittade vi på melodifestivalen! Vilken skit!!! Visst Jessica Anderssons låt va jätte fin men ingen låt som passar in i melodifestivalen. Det va väl hon Linda som va okej men hon gick inte ens till 2:a chansen?? Vad hände där då? Skicka vidare det där jävla "rock"bandet!! Usch! Hoppas verkligen att dom andra deltävlingarna blir bättre.
Har alltid haft lite svårt för Dolph Lundgren men han va ju faktiskt bäst igår =) Nej okej det bästa tyckte jag ändå va öppningsnummret med Charlotte, Nanne och Sonja!
Aja skit i melodifestivalen nu! Va ändå inte bra igår.

Efter melodifestivalen tittade vi på Paul Blart mall cop. Den va riktigt bra!! Se den om ni inte sett! Skrattde som fan =)
Sen åkte Stenemo hem och Fredrik och Ronny skulle titta på en film till men efetr som det va jag som skulle stiga upp med Leo idag gick jag och la mig! Och tur va väl det för Leo ville upp redan vid halv sju! Så vi har hunnit äta frukost och mysa en stund. Nu ska vi se om vi kan hitta någon bra barnfilm vi kan mysa ner oss i soffan med =)
Vid nio ska jag väcka Fredrik så han stiger upp. Ska ju åka till mamma och dom.
Måste åka förbi Ormesberga och hämta pulkan eller om vi skulle köpa en större nyare pulka? Han har ju fortfarande sin bebispulka och den kan man ju inte jag åka med honom nerför en backe tex! Hmm får nog bli någon ny om man kan hitta det vill säga =)
Sen ska vi till min morfar och dricka en kopp kaffe sen ska vi till mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0