22 Februari 2010

I fredags va jag inne i stan på arbetsförmedlingen på någon studieinformation. Väldigt tråkigt för mig som inte va ett dugg intresserad!!
På eftermiddagen va vi en liten runda i Ormesberga och sen åkte vi hem. Ronny kom och vi åt lite sen tittade vi på en film innan det blev sängen.
På lördagen började Leo hålla på redan vid fyra på morognen och ville stiga upp. Han somnade om igen vid fem och sov till halv åtta.
Vi åt lite frukost och packade med oss det vi skulel ha med oss till Vislanda. Vi åkte först till citygross för att handla lite blöjor sen vidare till mamam och dom.
Mamma fick sin ena present som va en kokbok. Resten av presenterna får hon på lördag =)
Vi va där till lite över sex. Åt middag och efterrätt.
Va hemma vid sju och då va Ronny, Stenemo och Mattias här. Vi tittade på melodifestivalen och åt lite chips. Vet inte riktigt vad jag ska säga om årets melodifestival?! Ännu har jag bara en låt som jag tycker är bra och det är Eric Saades.
Efter melodifestivalen blev det en film. Leo somnade först vid kvart i elva!! Vi gick och la oss vid kvart över elva =)

Igår vakande Leo först vid tio över sju men han somnade om när han fick ligga mellan oss så sov han till halv nio =) Riktigt skönt att få sova lite!
När vi hade ätit frukost och fixat lite här hemma så åkte vi ut till Ormesberga. Leo skulel vara med Fredrik när han körde undan snö med traktorn men han ville bara avra med i tio minuter sen ville han in =) Han satt och lekte lite med leran vi köpte till honom i lördags och sen gick vi ut. Vi va ute i 45 minuter sen åkte Leo lite mer traktor och jag och Mia gick in och började med maten.
På eftermiddagen gick vi en liten runda. Sen åt vi kvällsmat och så åkte vi hem vid sex.
När vi kom hem badade Leo sen duschade jag och efter det tog Fredrik en dusch! Sen blev det film och mys i soffan.
Vi gick och la oss vid lite över nio och jag somnade väl runt elva. Läser en riktigt bra bok just u så jag har svårt att släppa den!!

Idag vaknade Leo vid tio i sju. Vi steg upp och tittade på hockeyn. Sverige vann med 3-0 =)
Vi gjorde oss klara för att gå till bvc. Vi va där prick nio =)
Leo väger nu ca 15 kg (14,980) Och va någonstans mellan 89 och 91 cm =) Lite svårt att mäta honom när han står på golvet mot väggen. Sen fick han sin spruta som han skulle haft för 2 månader sedan men inte kunnat atgit för han har tagit svinsprutan istället! Nu ska vi inte till bvc på länge! I december ska vi dit igen!!
När vi va klara på bvc gick vi till affären och sen hem och diskade och plockade undan lite sen åt vi lite och sen somande Leo och sov i 1½ timme. Nu är han vaken och äter mellanmål =)

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra. Bara ta det lugnt. Äta och glo på någon film troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0