18 Februari 2010

Grattis älskade mamma på din 40 års dag!

I tisdags va jag då på träningen men den va inte alls lika rolig denna veckan för nu va den ordinarie tränaren tillbaka så det gick så jävla fort och hon slängde in för många nya steg åt gången så jag och dom andra nya tjejerna fattade ingenting.
Men lite resultat gjorde det nog för va trött som fan på kvällen.

Igår gjorde vi inget speciellt hade en jävla träningsvärk.

Idag är träningsvärken 1000 gånger värre. Gör riktigt ont så lite nytta gör det nog. Och mätte mig ju idag som jag brukar. Runt midjan har jag tappat 3,5 cm på 2 veckor =) Tycker jag är bra =)
Ocg mer ska bort!!

Leo är väldigt grinig idag men han har heller inte sovit något så kan va därför =)

Vid sju ska vi tvätta det kan behövas för det är hur mycket tvätt som helst!

Imorgon ska Leo gå på dagis igen det brukar han ju inte göra på fredagar men imorgon blir han tvungen för jag ska till arbetsförmedlingen! Usch va tråkigt! Någon jävla studieinformation!! Inte ett dugg intresserad men är så illa tvungen att gå!
Ska ta våran griniga son nu och sen gå ner i tvättstugan om en stund! Fredrik vet jag inte vad han håller på med i köket! Något gott hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0